ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

Θεσσαλονίκη: Άρχισαν οι εργασίες κατασκευής για το Πάρκο για Όλους στην Τούμπα


Θεσσαλονίκη: Άρχισαν οι εργασίες κατασκευής για το “Πάρκο για Όλους” στην Τούμπα
Θεσσαλονίκη: Άρχισαν οι εργασίες κατασκευής για το “Πάρκο για Όλους” στην Τούμπα

Άρχισαν σήμερα (02/08), παρουσία του Δημάρχου Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνου Ζέρβα, οι εργασίες για την κατασκευή του πρώτου «Πάρκου για Όλους» στην περιοχή της Τούμπας.

Από νωρίς το πρωί συνεργεία εγκαταστάθηκαν στον χώρο, προχωρώντας στην κατεδάφιση τμήματος της περίφραξης αλλά και σε πρόδρομες εργασίες για τον καθαρισμό του οικοπέδου, το οποίο θα αποδοθεί στους πολίτες ως ένας χώρος συνύπαρξης κι ως ένας νέος πνεύμονας πρασίνου.

Παρόντες στην έναρξη των έργων ήταν ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων και Βιώσιμης Κινητικότητας Εφραίμ Κυριζίδης και ο τεχνικός σύμβουλος του Δημάρχου Δημήτρης Μήτρου.

Κ. Ζέρβας: Πνεύμονας πρασίνου και χώρος συνύπαρξης

Ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας, ανέφερε σε σχετική του δήλωση πως «βρισκόμαστε εδώ, μήνα Αύγουστο, δουλεύοντας, κάνοντας το καλύτερο δυνατό για την πόλη, σε ένα σημείο στην περιοχή της Τούμπας που έχει πολύ λίγο πράσινο. Με συντονισμένες ενέργειες φτάσαμε σήμερα στην ευχάριστη θέση να ξεκινάμε ένα ‘Πάρκο για Όλους’, που από τη μία πλευρά θα αποτελέσει έναν πνεύμονα πρασίνου και από την άλλη πλευρά θα είναι ένας χώρος συνύπαρξης για όλους. Είμαστε πολύ περήφανοι που για πρώτη φορά στην Ελλάδα δημιουργείται ένα πάρκο για όλους. Παιδιά τυπικής ανάπτυξης και παιδιά με αναπηρίες είναι μαζί στο παιχνίδι, μαζί στη ζωή».

Ο ίδιος εξέφρασε τις ευχαριστίες του προς το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και την αρμόδια Υφυπουργό Δόμνα Μιχαηλίδου για την υποστήριξη στο έργο με την παραχώρηση στον Δήμο Θεσσαλονίκης της έκτασης όπου δημιουργείται το «Πάρκο για Όλους» αλλά και με την κάλυψη μέρους της προβλεπόμενης δαπάνης.

“Χώρος πρασίνου που έχει τόσο πολύ ανάγκη η Άνω Τούμπα”

Από την πλευρά του ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων και Βιώσιμης Κινητικότητας Εφραίμ Κυριζίδης είπε χαρακτηριστικά ότι ο χώρος όπου δημιουργείται το «Πάρκο για Όλους» ήταν επί σειρά ετών «ένα φάντασμα για όλους εμάς τους κατοίκους της Τούμπας».

«Μετά από αλλεπάλληλες επιτυχίες και πίεση από τον Δήμαρχο είμαστε στην ευχάριστη θέση να ξεκινάμε ένα σημαντικό έργο με χώρο πρασίνου, με παιδική χαρά για όλους, με έναν δημόσιο χώρο που τον έχει τόσο πολύ μεγάλη ανάγκη η πυκνοκατοικημένη περιοχή της Λαμπράκη και της Άνω Τούμπας», τόνισε ο κ. Κυριζίδης.

Το πρότυπο «Πάρκο για Όλους» κατασκευάζεται στην περιοχή της Τούμπας, στον χώρο μεταξύ των οδών Γρηγορίου Λαμπράκη, Παυσιλίπου και Ολυμπίας. Η κατασκευή του έργου, προϋπολογισμού 1,36 εκατ. ευρώ, προχωρά στο πλαίσιο προγραμματικής σύμβασης που υπέγραψαν ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας και η Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, αρμόδια για θέματα Πρόνοιας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Δόμνα Μιχαηλίδου.

Το έργο αφορά τη δημιουργία:

– Μιας αστικής νησίδας βασισμένης στην αρχή της ίσης πρόσβασης για όλους με ενταγμένο ειδικό χώρο δραστηριοτήτων για άτομα με αναπηρίες.
– Ενός σημαντικού ανοικτού δημόσιου χώρου ως συνέχεια και υποσύνολο ενός ευρύτερου δικτύου ελεύθερων χώρων δημόσιου χαρακτήρα εντός του αστικού ιστού.
– Ενός οργανωμένου αστικού πάρκου δραστηριοτήτων και αναψυχής σε κομβική σχέση και μικρή απόσταση από πλήθος σχολικών κτιρίων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
– Ενός κομβικού χώρου συνάντησης της πόλης, σε άμεση σύνδεση με κεντρικές λειτουργίες της ευρύτερης περιοχής, με άξονα την οδό Γρηγορίου Λαμπράκη.
– Ενός χώρου που θα ενισχύει την κοινωνικοποίηση και την ένταξη των ατόμων με αναπηρίες, καθώς εγγυάται την ασφαλή χρήση του από όλα τα παιδιά.
– Ενός χώρου που θα συμβάλλει στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των παιδιών και ενήλικων ατόμων με αναπηρία, στην ενδυνάμωση της κοινωνικής ένταξης (μέσω της χρήσης χώρων ελεύθερου χρόνου, περιορίζοντας οποιαδήποτε αίσθηση περιθωριοποίησης και ενισχύοντας την αυτοπεποίθηση και την ανεξαρτησία των ατόμων με αναπηρία), στην ψυχοσωματική και αισθητηριακή τους ανάπτυξη και στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των οικογενειών τους.

ΠΗΓΗ

10.0 ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟΣ ΚΑΙ ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
 
Σήμερα παρότι ο πολίτης πληρώνει τέλη κυκλοφορίας – διόδια, έχει στη διάθεση του άθλιο και ανύπαρκτο οδικό δίκτυο, που δεν συντηρείται ούτε επιφανειακά, ούτε τα φρεάτια απορροής, με ανύπαρκτα πεζοδρόμια, χωρίς πρόσβαση για ανθρώπους με ειδικές ανάγκες, με σπάνιο νυχτερινό φωτισμό κλπ.
 
10.1. Καταρχήν είναι προγραμματισμένη η αναβάθμιση όλων των υπαρχόντων Εθνικών δικτύων.
 
10.2. Θα επενδυθούν όλα όσα χρειαστούν για την αναβάθμιση των ανωτέρων ειδικά μέσα στις πόλεις με άριστη ποιότητος άσφαλτο, αντιολισθητική, επίπεδη, χωρίς προεξοχές κτλ.
 
10.3. Θα αναβαθμιστούν τα πεζοδρόμια και όπου υπάρχει διέλευση πεζών.
 
10.4. Θα δημιουργηθούν ορθά δομημένοι χώροι στάθμευσης, υπογείως ή υπεργείως ούτως ώστε να διευκολύνεται η διακίνηση των αυτοκινήτων στις μεγαλουπόλεις.
 
10.5. Θα δημιουργηθούν χώροι – πνεύμονες πράσινου και θα αναπλαστούν οι υπάρχοντες, που θα φυλάσσονται με μόνιμο προσωπικό ασφαλείας, με στόχο την ευχαρίστηση και απόλαυση των πολιτών και για να αποφεύγεται η κατάληψή τους από περιθωριακές, εγκληματικές ομάδες κλπ.
 
10.6. Είναι στο πρόγραμμα της Ελλήνων Πολιτείας να δημιουργηθούν χιλιάδες χώροι όπου θα μπορούν οι πολίτες να καλύπτουν την αισθητική τους, να μπορούν να απολαμβάνουν τα τοπία και να εναρμονίζονται με το περιβάλλον.
 
10.7. Επίσης θα γίνει αναβάθμιση όλων των γεφυρών που υπάρχουν, γιατί η σημερινή κατάσταση του 2015 τείνει να εξομοιωθεί με την μεταπολεμική περίοδο.
 
10.8. Θα διορθωθούν οι φωτισμοί και θα δημιουργούν υποστηρικτικές υπηρεσίες στους δημόσιους χώρους ούτως ώστε να υπάρχει αισθητική, να εκφράζεται η τέχνη, να προσφέρουν άνεση και να αποφορτίζουν τις μεγαλουπόλεις από το θόρυβο, τη μόλυνση και τη μετακίνηση.
 
10.9. Η Ελλήνων Πολιτεία από τη στιγμή, που θα αναλάβει την ευθύνη της διακυβέρνησης, έχει πρόγραμμα να καταστήσει όλη την Ελλάδα ένα απέραντο εργοτάξιο Εθνικής ανάπτυξης.
 
10.10. τα κονδύλια που θα δαπανηθούν για αυτό είναι δεδομένα και άφθονα. Θα κατασκευαστούν δύο παράλληλοι αυτοκινητόδρομοι με τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές ασφάλειας και τεχνολογίας, που θα καλύπτουν το δυτικό και ανατολικό τμήμα της καθ’ όλο το μήκος της χώρας. Οι ανωτέρω θα διασυνδέονται μεταξύ τους ανά διαστήματα ώστε να εξυπηρετούνται όλες οι ενδιάμεσες περιοχές. Ο ίδιος σχεδιασμός θα εφαρμοστεί και στην νησιωτική Ελλάδα.
 
10.11. Μέλημα της Πολιτείας είναι η πρόσβαση και στο πιο απομακρυσμένο χωριό με σύγχρονο αυτοκινητόδρομο. Αυτό θα δώσει την δυνατότητα της εκμετάλλευσης και χρησιμοποίησης για οίκηση και ανάπτυξη περιοχών που μέχρι σήμερα είναι απρόσβατες.
 
10.12. Θα γίνουν υποδομές ώστε ο πληθυσμός να κατανέμεται οικιστικά σε όλη την επιφάνεια σε οικιστικούς οργανωμένους χώρους για να μπορέσει ο άνθρωπος να ζήσει σε περιβάλλον που καλύπτει την ευαισθησία του.
 
10.13. Σκοπός αυτής της διαδικασίας είναι η δημιουργία πόλεων και κωμοπόλεων ώστε κάθε πολίτης να ζει στο φυσικό περιβάλλον και να είναι σε επαφή με αυτό για να μπορέσει ενεργειακά να καλύψει την αρμονία που χρειάζεται.
 
10.14. Οι οικιστικές περιοχές, που θα δημιουργηθούν, θα καλύπτουν όλες τις ανάγκες των πολιτών με υψηλών προδιαγραφών υποδομές πχ αποχετευτικό, ηλεκτρικό, υδρευτικό κλπ.
 
10.15. Οι οικίες είναι σχεδιασμένες με προσανατολισμό ώστε να δέχονται όλες τις ακτινοβολίες, που είναι απαραίτητες στον άνθρωπο, με τέτοιο τρόπο ώστε να εναρμονίζονται με το φυσικό περιβάλλον και να το σέβονται. Η κατασκευή τους θα είναι με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι ενεργειακά αυτάρκης και θα κατασκευάζονται μόνο από φυσικά υλικά, της μητέρας γης. λες οι πόλεις και οι κωμοπόλεις θα εξυπηρετούνται σε όλη την έκταση τους με άμεση πρόσβαση από οικολογικούς συρμούς πόλεων.
 
10.16. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών έχουν σχεδιαστεί παράλληλα με τους αυτοκινητόδρομους να λειτουργούν αμαξοστοιχίες υψηλών ταχυτήτων και προδιαγραφών.
 
10.17. Κάθε κωμόπολη ή πόλη, ανάλογα στο μέρος που βρίσκεται, θα έχει τις ανάλογες υποδομές για την διασύνδεσή της με την υπόλοιπη χώρα.
 
10.18. Ιδιαίτερη βαρύτητα δίδεται στην αεροπορική διασύνδεση, που θα καλύπτει όλες τις περιοχές της Ελλάδος, ηπειρωτική και νησιωτική χώρα. λα τα νησιά μας θα είναι συνδεδεμένα με ακτοπλοΐα μεταξύ τους και με την ηπειρωτική Ελλάδα.
10.19. Επίσης θα γίνεται χρήση υδροπλάνων όπου είναι αναγκαίο.
 
10.20. Το σχέδιο της Ελλήνων Πολιτείας είναι οι μεγαλουπόλεις να δώσουν την θέση τους προοδευτικά στις μικρές πόλεις, κωμοπόλεις, που θα κατασκευαστούν, ώστε οι πολίτες να απολαμβάνουν αυτά που παρέχει η φύση της χώρας μας.
 
10.21. Η Ελλήνων Πολιτεία μέσω των τιμών των ακινήτων (real estate) δημιουργεί τις προϋποθέσεις για την αποσυμφόρηση των μεγάλων πόλεων.
 
10.22. Πρόγραμμα της Ελλήνων Πολιτείας είναι η κατασκευή μιας πόλης εξ’ αρχής και εξ’ ολοκλήρου, που θα φιλοξενεί αποκλειστικά την διοίκηση, θα περιλαμβάνει όλα τα υπουργεία, τους οργανισμούς και τα ιδρύματα, τα οποία θα διοικούν την Ελλήνων Πολιτεία.
 
10.23. Η πόλη αυτή θα κατασκευαστεί σε μια περιοχή, που θα αναδεικνύει το κάλλος της Ελληνικής γης, θα έχει ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις, που θα προσφέρουν άριστη εξυπηρέτηση για επίσημους προσκεκλημένους, καθώς και υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις όλων των υποδομών, όπως αεροδρόμιο, πάρκα κλπ.
 
10.24. Σε αυτήν την πόλη η Ελλήνων Πολιτεία θα κατασκευάσει ανάλογη με τη χρήση του οικοδομικό συγκρότημα, που θα φροντίσει να γίνει η νέα έδρα του οργανισμού Ηνωμένων Εθνών.
 
10.25. Θα κληθούν όλα τα κράτη να στείλουν τους επίσημους πρεσβευτές τους, που έχουν στα Ηνωμένα Έθνη και να εγκατασταθούν στο οικοδομικό συγκρότημα εντελώς δωρεάν.
 
10.26. Η Ελλήνων Πολιτεία είναι έτοιμη να καλέσει όλα τα Έθνη – Κράτη να φιλοξενηθούν από αυτήν στην νέα έδρα των Ηνωμένων Εθνών που θα ιδρύσει.
 
10.27. Για να σταματήσει η υπέρογκη δαπάνη, που καλούνται σήμερα να πληρώσουν, στις σημερινές εγκαταστάσεις των Ηνωμένων Εθνών. Αυτό θα γίνει ως δείγμα μεγαλοπρέπειας του Ελληνικού Έθνους προς ολόκληρο τον πλανήτη.


source https://www.e-synews.gr/wp/2022/08/02/thessaloniki-archisan-oi-ergasies-kataskeyis-to-parko-oloys-stin-toympa/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=thessaloniki-archisan-oi-ergasies-kataskeyis-to-parko-oloys-stin-toympa

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια