ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

Έχω μερικές ερωτήσεις, σχετικά με την έκρηξη στα πυρομαχικά της 111 στην Αγχίαλο.

Έχω μερικές ερωτήσεις, σχετικά με την έκρηξη στα πυρομαχικά της 111 στην Αγχίαλο. e-synews.gr

Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά Έχω μερικές ερωτήσεις, σχετικά με την έκρηξη στα πυρομαχικά της 111 στην Αγχίαλο. Έχω μερικές ερωτήσεις, σχετικά με την έκρηξη στα πυρομαχικά της 111 στην Αγχίαλο… Έξι πολύ σωστές και θα λέγαμε σημαντικές ερωτήσεις όσον αφορά την έκρηξη στις αποθήκες πυρομαχικών της 111 πτέρυγας μάχης στη Νέα Αγχίαλο… έξι ερωτήσεις που μας βοηθάνε να βγάλουμε εξαιρετικά […]

The post Έχω μερικές ερωτήσεις, σχετικά με την έκρηξη στα πυρομαχικά της 111 στην Αγχίαλο. appeared first on e-synews.gr.



source https://www.e-synews.gr/2023/07/28/merikes-erotiseis-schetika-tin-ekrixi-sta-pyromachika-tis-111-stin-agchialo/

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια