ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

Θεσσαλία:Σοκ… Η εταιρεία μου θα μπορούσε να μετριάσει έως να εξαλείψει την ένταση του φαινομένου!!

Θεσσαλία:Σοκ… Η εταιρεία μου θα μπορούσε να μετριάσει έως να εξαλείψει την ένταση του φαινομένου!! e-synews.gr

Σοκ… Η εταιρεία μου θα μπορούσε να μετριάσει έως να εξαλείψει την ένταση του φαινομένου!! Ο κ. Δημήτρης Σκεπαστιανός, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας τροποποίησης καιρού 3D Α.Ε. (www.3dsa.gr) δήλωσε πρόσφατα στο “Κουρδιστό Πορτοκάλι” σχετικά με την αναχαίτιση των πλημμυρών: “Η εταιρία μου, η οποία παρακολουθεί σε live μετάδοση με δύο ιδιόκτητα ραντάρ την […]

The post Θεσσαλία:Σοκ… Η εταιρεία μου θα μπορούσε να μετριάσει έως να εξαλείψει την ένταση του φαινομένου!! appeared first on e-synews.gr.



source https://www.e-synews.gr/2023/09/29/thessalia-sok-i-etaireia-moy-tha-mporoyse-na-metriasei-eos-na-exaleipsei-tin-entasi-toy-fainomenoy/

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια